• Son Haberler

    4 Kasım 2017 Cumartesi

    Blogger Yazı İçine Adsense Ekleme Nasıl Yapılır

       
           Evet Arkadaşlar bir yazımızda daha birlikte "Blogger Yazı İçine Adsense Ekleme Nasıl Yapılır" konusunu sizlere anlatmaya çalışacağım öncelikle bazı kodlar ile yapılabiliyor işte şu kodların şurasına şunları ekleyin gibi ben denedim ama olumlu sonuç alamadım ve araştırdım daha kolay ekleme yöntemi buldum şimdi sizlere bunu anlatacağım.


       

          Öncelikle Adsense Hesabımıza giriyoruz ve reklamlarım - reklam birimlerim e tıklıyoruz ordan yeni reklam birimine tıklıyoruz. Aşagıdaki reklamdaki adımları takip edin.


    Yeni reklam birimine tıkladıktan sonra karşınıza gelen sayfadan yazı içi reklamlar ı seçin;


    Karşınıza gelen sayfanın sağ tarafı reklamı düzenleme yeri istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz düzenleme bittikten sonra kaydet ve kodu al butonuna basıyoruz.


    Son olarak da bize reklam kodunu veriyor kodumuzu kopyalayalım.


    Kopyaladığımız reklam kodunu herhangi bir yayınımızın istediğimiz yerine yapıştıralım ama HTML kısmına yapıştırmanız gerekiyor.


    ve son olarak reklamımızı konrtrol edelim. :D



    Gördüğünüz gibi reklamımız Göründü Takıldıgınız Yer Olursa yorum dan sotularınızı yanıtlayabilirim. Kolay Gelsin.Diger Konumuzda Görüşmek Üzere...
    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Blogger Yazı İçine Adsense Ekleme Nasıl Yapılır Rating: 5 Reviewed By: ZAMANIWAR
    Scroll to Top